Wednesday 8 June 2011

Tangga kayu

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

Tetiba saja nk menulis entri pasal ni..`TANGGA@STAIRS’
Baru saya perasan umah saya xd tangga...
Kisahnya bermula begini.....

Dulu ktorg suka maen naek turun tangga
Bese r dok kampong n umah dulu2 lau xd tangga xsah...


1ai 2 saya jatuh tangga
Gedibik!!
Ouch!!..sakitnya..
Pelik????xnangis langsung walau jatuh setinggi alam
Huhuhu....ayah cepat2 letak saya dekat laman umah n siram saya dengan air
Sampai skunk terpikiq ngpe ayh wt g2 ek???
Akhirnya umah skunk langsung xd tangga dh...
Kalau ada pon dalam tandas je...
Mungkin kalau d tangga ramai yang tersungkur n ayh mesti siram dengan
(mungkin tok kita sedarkan diri bahawa tangga 2 kadang2 ley buat nyawa kita terancam)
Afwan ayah cz masih ingatkn kami sehingga sekarang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©