Friday 16 September 2011

Syukran ◕‿◕



Praise to ALLAH...ALHAMDULILLAH bcz ALLAH give me chance 2 a life, 2 breathe d air, 2 pray for HIM...=)
Tiada ungkapan seindah bahasa yang dapat saya keluarkan dari mulut serta hati saya..
Memanjat syukur yang tidak terhingga setelah melalui pelbagai ujian dan halangan untuk mematangkan diri ini..
Kadang-kadang hampir berputus asa tetapi setelah diberi kaunseling dari seorang sahabat, saya kembali bersemangat serta berfikiran positif walau hakikat sebenarnya sukar menerima apa yang telah diberi oleh ALLAH
Tapi....Alhamdulillah akhirnya saya ikhlas menerima dugaan yang ALLAH sediakan untuk saya...
Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya
Saya pegang kata-kata ini
“ ALLAH tidak akan menguji hamba2NYA melebihi kemampuan dirinya “
Maksudnya ALLAH tahu yang saya sebenarnya dapat mengharunginya =)
Sejauh mana, seberat mana, seringan mana, seingat mana
Hanya 1 je..
1 je yang menjadi penawar n ubat
Dalam kesakitan, keperitan, kepahitan, kesedihan..1 sahaja ubatnya
.
.
.
.
.
.
.
Dengan membaca al-quran serta solat kepadaNYA
INSYALLAH pasti akan dapat mengharungi serta meringkan beban yang dipikul..






ini lah scehdule yg xrasmi saya..smua next week punyer



penat kemas bilik tapi hasilnya ?????hehehe




alhamdulillah..salah satu usaha untuk saya sembuh =)



paling penting inilah rahsianya...hanya 1 penawar serta 1 ubat



14 ramadhan bersamman hari ahad..mangsa adalah saya, ag saya serta kelurga akk saya




12 ramadhan bersamaan hari jumaat..mangsa adalah akk saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©