Tuesday 19 June 2012

Saya nak keychain 2..

Assalamualaikum w.b.t

syukur umah usang saya ni d secret admire yang menjenguh, yang tolong bersih2kan sawang, sapu laman umah, siram pokok bunge bla..bla..
terima kasih bebanyak nyer kepada tut..tut..tut..
Alahai sebenarnyer puji saya ni ada makne

pe maknenyer?????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


SAYA NAK KEYCHAIN dari Mama aina

keychain 2 doorgift time Mama aina kawin

comey pulop 2 kale hijo sweet la mama...

Boleh kasi saya 1 tak??

tapi banyak pon xpe gak..

korang2 spe yang nak keychain dari Mama aina kena la versus ngan saya lu

Cewah kot2 rezeki korang kan..

KLIK SINI ok..selamat semua nyer

wassalam dari ISMI IMAN

5 comments

20 June 2012 at 08:40

dear, bg alamat kat emel akak ye..suemiey@gmail.com

22 June 2012 at 08:55

dik,wah bestnya.rajin tul pohon hijau join give away erk.nantilah bila akak ada masa akak cuba join.akak ingin juga buat ga tapi segan kalau takde sapa nak join.ngee

22 June 2012 at 18:59

hehe akk nh saya bnd yg saya interstd je sy join hehe..akk rjin2 le join hehe

22 June 2012 at 19:56

rajin berusaha..insyallah berjaya jika ada rezeki

22 June 2012 at 20:12

toi2 kak ina sya sokong..alhmdlh la kdg2 join cz nk tmbh kenalan smbil 2 nk share ilmu dgn org yg xd blog sambil2 2 ley promote blog kt kengkawan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©